Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Poskytnutí služeb hybridní pošty
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Elektronický příjem datových souborů (adresných dokumentů), poskytování služeb tisku adresných oboustranných dokumentů s proměnnými údaji, kompletace, obálkování a expedice adresných dokumentů určeným subjektům v rozsahu a v souladu se zadávací dokumentací.
Předmět plnění včetně technických podmínek a dalších požadavků je blíže specifikován v příloze č. 7 této zadávací dokumentace.
Předpokládaný objem zásilek činí 500 – 1000 ks měsíčně, přičemž
a)spodní úroveň odpovídá aktuálnímu průměrnému objemu zásilek,
b)horní úroveň pak odhadovanému množství zásilek v souvislosti s rozšířením počtu měřících míst a zahájením úsekového měření v městských částech.
Místo plnění: Zlínský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: zástupce zadavatele
Ing. Libor Malůšek
Kontakt: e-mail: libor.malusek@email.cz
ID datové schránky zástupce zadavatele: nys83v4

Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 15.11.2024 11:00
Datum zahájení: 22.10.2024 11:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):